söndag 20 mars 2011

Hej då LCHF-life

Jag har varit så osäker men ändå försökt. Helhjärtat har jag försökt tillämpa LCHF-kost. Det har jag gjort i ca 3 veckor. Jag har upptäckt positiva effekter men det största problemet har varit för mig att försöka komma förbi att det är farligt.

Jag blir orolig för mitt kolesterol och att grädda, salami, majonnäs m.m kändes så svårt. Många gånger. Har talat ut med min sambo om vad jag ska göra för det känns INTE ok inuti mig. Jag vill komma igång rejält med styrketräningen och mina muskler kommer behöva kolhydrater. Jag har provat och kommer att fortsätta min viktresa på det sätt jag redan gått ned 7 kg med.

Enough said.

Allt började med weightlosswarrior på blogg.se och I`M BACK.
Nu kör vi kaloriräkning och kolhydrater i rätt mängd och i rätt form.

1 kommentar: