måndag 21 mars 2011

SÅ peppad!

YES I AM! Blivit inspirerad av min kompis som ska klippa sig idag så efter jobbet drar jag på drop-in och fixar frillan lite. Efter det blir det powerwalk förstås, 90 minuters rundan. & jisses vad SKÖNT det känns att inte äta såsigt och gräddigt längre.. Jag njuter. Aldrig mer bacon till frukost, så trött på det haha.. Allt passar inte alla, tried it och nu går jag vidare. Den här dagen började ju inte bra men NU känner jag mig på TOPP!

Ska bara bråka färdigt med blogspot så jag kan börja mmsa inlägg från min iphone så slänger jag upp en bild på håret efter jag klippt mig. Nu ska jag äta min havreyoghurt så jag står mig tills jag slutar kl 17.00.

2 kommentarer:

  1. Sv. Roligt att du hittade in till mig. Zumba är jättekul! Jag gick på baspass i början tills jag lärde mig grundstegen, har aldrig dansat så jag hängde inte alls med i början. Men det är helt klart värt att testa, I love it!

    Vad duktig du är som har slutat röka!! Kör du någon särskild diet nu? Läste att du slutat med LCHF. Själv har jag svårt att följa dieter, det går bra ett par veckor sedan faller allt.

    SvaraRadera
  2. Where's the picture?! :D

    Jo, rent kostmässigt blev det helt okej (kanske för lite kalorier) men jag vill helst äta ungefär var tredje timme och i "rätt" ordning. Alltså Frukost, mellis, lunch, mellis, middag och eventuellt något kvällsmål om hungern sätter in :)

    SvaraRadera