söndag 17 april 2011

Åh herregud...

+ 1 kg


Tjejvecka på väg, har varit trött och har bara promenerat 1 gång och för mycket kolhydrater utan styrketräning på schemat. Jag känner mig inte "tjockare", tror det är vätska och mensen som är på g som gör mig tyngre. Jag är inte oroad. Ser framemot en ny vecka och jag har insett att jag behöver ha vägningar på söndagar för att sköta mig hela helgen! Igår var det bröllopsfest och NU är det slut på "tvingade" festligheter, riktigt trevligt igår ialf och jag känner mig mer REDO för nu vet att det inte finns något stopp någon helg framöver. Inga ursäkter, done is done och nu kan jag bara göra det bättre. Jag tänker inte gräva ner mig och få ångest, jag mår bra i kroppen och tänker inte stirra blint på vågen. Jobba hårt nästa vecka! Idag ska jag ut på en lång promenad med musik i öronen och underbart väder.. :)

1 kommentar:

  1. Ja, det hade ju vart super med en långpromenad idag=( Attans! Njut åt mig med=) Precis som du säger fettvikt flyger man inte upp bara sådär och du har nog alldeles rätt att de bara dum vätska som spökar! Vad härligt att det inte dragit ner dig utan sporrat dig, bra kämpat!!! Kram

    SvaraRadera