fredag 22 april 2011

Duktig, nykter tjej!

Är sååå stolt över mig själv - nykter ikväll! Har precis kommit hem från min sambos bror & tjej. Dock smakat på rom & påskmust hos dom men annars spiknykter hihi! Jag ska klara det imorgon.. Träffade en tjejkompis idag som frågade om jag skulle med ut imorgon, inte träffat henne på såå länge så det hade varit kul men NEJ - ska umgås med familjen tidigt på söndag och då vill jag vara pigg!

För övrigt så har jag ätit glass med jordgubbar idag och liten bit pizza. Japp. Men det gör ingenting för jag har bara ätit frukost, liten bit pizza, jordgubb och glass - på HELA dagen. Därmed fördelades kalorierna ut ganska jämt. Jag hade råd att käka glass och pizza helt enkelt. Jag ger min långfredag tummen upp! Imorgon blir det pwalk innan frukost, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar