söndag 10 april 2011

Quick update!

OK, mycket mat och mycket godis vilar i min mage. x antal toalettbesök idag pga x antal gram kolhydrater (snabba) i min mage.. Ingen bra kombination. Däremot var det mysigt att komma iväg. Har ätit suuuuupergod mat (visar bild imorgon) och bara slappat med min sambo. Dock sov vi dåligt, gungade mycket och motorer som lät i hela hytten. Sov 2 h, vaknade, sov 2 h och vaknade. Så höll det på heeeela natten så söndagen var vi ganska trötta. Ska bli så skööönt att få sova i våran säng inatt..

Helgen är över och på en gång när vi kom hem planerade jag morgondagen. Redo för DIET och TOPPHÄLSA! Maten är lagad till matlåda (köttfärs med vitkål och gurka) och mellis fixat (proteinshake 2 st). OM jag inte är alldeles för trött imorgon blir det en omväg till jobbet på 30 min för att få in mer vardagsmotion. Den känslan jag har just nu vill jag inte ha mer, det räcker med en HELG så nu jävlar kör jag! Imorgon blir det 90 min powerwalk och ett benpass hemma. Har satt ihop ett grymt träningsschema med hjälp av Full Fitnessappen som är suverän! Hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar