söndag 3 april 2011

Så jäkla glad!

Är såååååå glad! Ett av mina mål har jag lyckats med idag! Har smygvägt mig! Min startvikt var 98,8 kg och jag har velat komma under 90 kg SÅ länge. En gång var jag nere på 90,1 kg men IDAG sa vågen 89,5 kg! 89,5 kg! Jag väger 80-nånting! WIHO! Nu blir det fokus varje dag för att inte komma över 90 kg igen! Aldrig igen! Kommer aldrig mer väga 90-nånting.

Jag väger 80-nånting nu och inte 90-nånting.. 89,5 kg! YEAH!


Men det här räknas inte med i min totala viktnedgång för det är ju söndag..Väger mig bara på lördagar. Fokus hela veckan för att stanna kvar på denna underbara siffra!

3 kommentarer:

  1. Grattis :D Kul för dig =) Bara att kämpa vidare =)

    sv: Eller hur, håller med det där med lightläsken, jag kan inte leva utan den o det är ju iaf inga kalorier i det =)

    och tack för peppkommentaren! Kram

    SvaraRadera
  2. Fifan vad grymt tjejen! hejja!!!! 80nånting, byebyeeeee 90-talet!!! =)

    SvaraRadera
  3. Men hallå, vad du är grym!

    SvaraRadera