torsdag 7 april 2011

Torsdagens träning

Jag är en person som inte gör något alls om jag inte har en deadline eller en tid att passa. Jag får saker mest gjort under pressure så att säga. Som idag. Ingen tid att passa, nothing. Så idag var gick det sisådär och jisses vad seeeeegt det har gått med orken till gymmet. Men tillslut gick det. Har både styrketränat hemma och 3 övningar på gymmet. Gjorde ett program hemma tack vare Full Fitnessappen. Gick också 30 min svettig powerwalk på gymmet, gick i uppförsbacke och intervaller.

Imorgon fullt fokus 100 dagar framöver. Nu får jag en deadline att passa = kommer hända grejer. Ikväll ska jag fundera på hur jag ska sköta min kost och hur min träning ska se ut vecka för vecka. Det ska vara planerat - inte bestämmas av mitt humör den dagen. Känner mig grymt motiverad!

1 kommentar:

  1. Jag måste också lägga upp träningsplan, och inte låta humöret påverka det. Är det regnigt och jag ska ut och gå, fine, gå till gymmet istället. Just fucking do!

    SvaraRadera