lördag 21 maj 2011

Dagens grymma träning

Dumbbell shoulder press, 3 x 10


Dumbbell romanian deadlift, 1 x 10 (måste öva lite på tekniken)




Dumbbell wrist twist, 3 x 10


Standing triceps extension, 3 x 10


Dumbbell front raise, 3 x 15


Rear lateral raise, 3 x 10 (måste öva på tekniken på denna)


Dumbbell biceps curl


Dumbbell upright row, 3 x 10

+ powerwalk 37 minuter.


MYCKET nöjd efter detta pass! har inte styrketränat på ca 2 veckor pga sjukdom & semester så nu jävlar är jag back on track! Avslutade passet med en pwalk på 37 minuter, thank you celsius. Dock blev det inget protein/kollisar som återhämtning för jag mådde såå illa så det enda jag fått i mig efter träningen är en bit rökt skinka och vatten. Kanske tog i rätt hårt när jag inte tränat på ett tag..

Alla bilder kommer från Iphone-appen Full Fitness som är grym!

1 kommentar:

  1. Ska nog ladda ner den appen på min sambos iphone och köra någon dag, har knappt rört min kropp de senaste två veckorna. Känns verkligen uselt! Försökte ut och springa i fredagsmorse, dålig idé när jag varit tokförkyld. På't igen bara!

    Svar: Jag tycker det är himla kul att stå och trixa i köket, följer sällan recept och går mer på känsla. Oftast slutar alla recept med chili, sambal och vitlök :) Går ju att kombinera i all oändlighet med det mesta. Vi har ett ganska litet kök, så jag försöker samtidigt anpassa matlagningen så det inte ska bli för trångt att stå och hålla på. :)

    SvaraRadera