söndag 8 maj 2011

Helgen

Igår hälsade vi på min syster med familj som bor en timme bort. Det blev sol, sallad och grillat! Jag var så trött efter jag gick upp 07.30 så kl 22 slockande på fem röda när vi kom hem. Idag har jag solat lite (blir för rastlös) och omorganiserat skåpen i köket, mycket skönt att gjort det! Nu är det är ordning och reda, rent och prydligt. Har också tvättat köksfönstrerna så armarna fick sig en omgång. Annars står det 0 på träningskontot. Vad hände?

Dagens måltid blev burger king. Åt det för ca 4 timmar sedan men känner mig BLÄ. Förhoppningsvis sköljer en dusch bort den äckliga känslan. Sista gången jag åt hamburgare från bk! Hamburgaren var alldeles för såsig, kändes inte fräsch! Min sambo kände sig lika äcklad han med.. Samvetet är inte glatt eftersom det inte heller blev någon träning. Men jag orkar inte må dåligt över det - Gjort är gjort! En ny dag imorgon och nästa gång gör jag ett bättre val. Finns inga ursäkter.

Imorgon börjar jag 09.45 och det borde inte vara några problem att hinna med en pwalk. Jävligt dumt att jag inte kom iväg imorse, vaknade alldeles för sent.. Well well, en ny dag imorgon. Varför har man alltid så mycket man "måste" göra på söndagar? Tiden räcker inte till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar