fredag 27 maj 2011

Idag ville jag ju ut på en pwalk! REGN! Jag tänker inte gå ut i regnet och bli blöt så jag blir förskyld och hela träningen blir fucked. Igen. Idag blev det plankan, knöböj med vikter och två biceps övningar. Det får räcka för idag. Förhoppningsvis är det fint imorgon så jag kan komma uuuuuuut!

Idag är det fredag. Fredagsmys ikväll? Jag jobbar till 21.15 så det blir mest sova när jag kommer hem. Imorgon ska vi på 2 dop och jag ska inte äta fika, dock ska jag äta smörgåstårta om det bjuds på det för det äter man verkligen sällan och avstår jag tårtan och kakor är det no biggie. Annars kommer helgen gå hur bra som helst. Jag är inte rädd för att äta fel för jag väljer själv och jag vill inte äta fel. Simple as that!

Något mer jag ska göra imorgon är att köpa en kettlebell!Funderar på om jag ska köpa 8 eller 12 kg.. + jag ska titta efter en regnjacka för jag vill inte att vädret stoppar mig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar