lördag 14 maj 2011

Semester!

Jag är frisk nu, ca 98%. Känner mig bara liiiite opigg. Jag har inte tränat något alls, viktigt att vänta tills kroppen blir helt återställd. Dessutom åker jag & min sambo till underbara London idag så jag har tagit semester. Fokus när jag kommer hem. Ett helt annat fokus. Dagens vägning har jag också glömt, men under dagarna när jag varit sjuk har jag pendlat mellan + 0,4 till 3 kg mot kvällen. Min kropp har lagt på sig 3 kg när jag ätit 2 mål på en dag. Stämmer inte.. jag tror inte jag ått upp i vikt för jag har inte ätit lika mycket som förut men, who knows. Yaya. Men nu har jag inte riktigt tid att tänka på det för jag ska NJUTA av min semester! Nästa vägning blir om 2 veckor, och under dessa två veckor ska jag KICKASS!




I´m out - SEMESTER! Imorgon väntar en heldag på brick lane & camden town!

1 kommentar:

  1. Hoppas ni haft det jättegrymt i London! Nu har jag saknat dig och dina blogginlägg på tok för länge! Kram!

    SvaraRadera