lördag 26 mars 2011

Dagens shopping!

Idag for vi till Vingåker Outlet. Jag trodde jag skulle hitta mycket kläder men blev väldigt besviken för det fanns knappt något snyggt alls.. Däremot köpte jag något jag behöver - en vindjacka från Adidas som kommer passa utmärkt till mina powerwalks utomhus - 349 kr. Nu slipper jag promenera i mina tjocktröjor.. Är jättenöjd!



Ikväll skulle jag på fest men har ingen lust alls och huvudvärk på det. Ingen bra kombination. Min sambo ska ut med några vänner men jag stannar hemma med lördagsgodis. Det ska bli skönt att vara ensam hemma! Ska bada och göra hårinpackning, fixa mina naglar, se på körslaget och glee. Riktig myskväll.

3 kommentarer:

  1. sv: Hej och tusen tack! Vad glad jag blir! =) Har varit lite dåligt med träningsbloggande och sånt på sistone, men det kommer snart tillbaka mer, och jag hoppas att du hittar nåt intressant hos mig ändå och följer mig! <3 kram!

    SvaraRadera