måndag 28 mars 2011

Out of control!

Too much av allt idag tror jag. Känns så. Suck. . Thank god att det är måndag imorgon, jag är redo för att bli en superwoman med energi som en duracellkanin. Hela nästa vecka inför jag SOFF/SÄNGFÖRBUD. Tanken är att jag ska nyttja min tid till något vettigt och att jag inte ska bli lika trött och slö efter jobbet för det är lätt hänt efter 9 h jobb och så pustar man ut i soffan efter middagen hemma. Då är orken som bortblåst. Nu inför jag mitt förbud så får vi se hur det tar sig om jag blir påfylld med mer energi så jag kan träna och förbränna fett. Nu blir det läggdags!

3 kommentarer:

  1. Jag kunde inte göra dipsen fullt ut, eftersom jag knappt har några muskler i mina armar så jag kunde inte ta mig upp så då fick han skämmas lite :)

    SvaraRadera
  2. sv. Tack för dina fina ord om min kropp. Peppar verkligen mitt självförtroende =)

    Jag hoppade av mina studier för denna kurs jag läste nu var svår och skulle inte klara den o var tvungen att klara den för att kunna läsa två andra kurser. Men jobbar som vikarie inom hemtjänsten så är ju inte arbetslös iaf. Vart fick du jobb då? =)

    SvaraRadera
  3. Visst är det sååå lätt att hamna där, jag vet... det känns som motivatioen också hamnar dät då.

    Du är så duktig, jag är stolt över dig!

    KRAM!

    SvaraRadera