onsdag 30 mars 2011

Testat ett nytt gym

Idag har dagen gått fort. Jobb och träning har jag hunnit med! Provtränade på gymmet member 24 - ingen hit. 3 löpband, varav det jag använde skakade och var bara ett jävla rassel. Sen var grejerna mer flashiga än funktionella. Skönt dock att det ligger på stan för vi bor på stan, men nä. Jag håller mig till mitt friskis.

Planen var powerwalk på löpbandet efter men det skakade så mycket på löpbandet så det var omöjligt att fokusera. Men styrketräningen gick bra ändå, biceps, triceps och axlar blev det. Och morgondagens motion blir en rejäl powerwalk. En dag i taget - Just do it!

NU dags att laga matlåda och slocka i sängen.. Börjar 06.45 imorgon. Jaaaiks! Bjuder på en bild jag tycker om, hittade i min syrras blogg http://nystartbyme.blogspot.com/.

1 kommentar:

  1. Nästa gång du går på löpbandet, testa att ha 12% lutning, det är riktigt bra för lår och rumpa. Du kan ha det som uppvärming i 5 minuter eller avsluta med det i 30 minuter. Själv så avslutade jag på crosstarinern i 30 min igår, puh!!

    SvaraRadera