torsdag 21 april 2011

Celsius!

Har läst så mycket om CELSIUS och nu har jag läst på om produkten - jag är övertygad om att det kan hjälpa mig. Jag dricker inte kaffe och efter en heldag på jobbet är jag alltid såå trött och träningen blir lidande. Jag tror Celsius kan vara precis det jag behöver - en boost innan ett träningspass. De innehåller ganska mycket koffein så jag ska ta det lungt och inte dricka en hel på en gång. Dock var de svåra att få tag på! Fick tag på 2 smaker iallafall, det mesta var slut.



1 kommentar:

  1. Jag är jättesugen på att testa celsius, men jag glömmer alltid bort att kolla efter den när jag är och handlar :)

    Du kommer klara av helgen galant! En dag i taget med ett långsiktigt mål! Heja dig!

    Själv har jag redan ätit ihjäl mig på godis. Tänderna känns ofräscha som fan! Har fått massa finnar efter chokladen och känner bara ett sånt jäkla sug hela tiden. Det blir socker-rehab från och med nu!

    SvaraRadera