fredag 22 april 2011

Gårdagens synder

Igår åt jag på olika tider och mitt blodsocker var heeeelt ur balans = åt mindre bra på kvällen.

Snabb frukost, 07.20 en pytteliten rostad macka (not good) - hann inte få i mig mer.

Lunch ca 13.00, kyckling med sallad.

Sen INGENTING förrens kl 19 åt jag lufttorkad skinka och saltade cashewnötter för jag var sååååå hungrig och väntade på att min sambo skulle komma hem från träningen och vi skulle äta middag. Middagen blev sen, efter kl 20 - räkor, bröd, creme bonjour och plock. Efter det lite snacks: 1 ruta mörk 70% choklad, en näve rostade jordnötter.

Synderna blev: Bröd (åt det för sent på dagen), saltade cashewnötter och rostade jordnötter. (Chokladen tycker jag är ok)

Bara 3 veckor kvar till London -gaah! 4 kg borde jag fixa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar