torsdag 28 april 2011

Dagens kassa matintag!

Idag har maten varit USEL!

1. Snabb frukost 07.20 - 2 rostade mackor, surdegsbröd.
Måste åka 07.30 till jobbet och valde något hastigt.

2. Inget mellanmål.

3. Korvstroganoff utan ris. Enbart korven + Gainomaxbar.
Gaaah jag skulle ju koka råris på morgonen men hann inte! Att käka falukorv blir som att tugga luft, inte mättande alls! Hela lunchlådan var inte bra men min sambo hade lagat och jag tog det som fanns helt enkelt. Eftersom det inte mättade testade jag en Gainomaxbar som var såååå söt! Smakade som kaka! Efter den baren var hela sockerkarusellen igång.

4. Grillad kyckling, potatisklyftor, bearnaisesås.
Middag hos svärföräldrarna, helt okej men eftersom gainomaxen och brödet på morgonen borde jag inte ha tagit potatis & bea of course!

5. Geishachoklad och pepsimax till kvällsmellis.
Grymt chokladsugen och föll för trycket.. Åt ca 6 bitar Geisha. Hela sockerkarusellen varit gång sedan frukost. Jaiks. Jag måste gå upp i tid för att sköta min kost! Måste äta ordentlig frukost i lugn och ro i veckorna :( Inte en bra torsdag.. Det där blodsockret ska man inte bolla med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar