torsdag 28 april 2011

T som i trött och torsdag

Imorgon är det redan fredag vilket innebär att det snart är lördag = vägning. Det verkar inte positivt just nu..Men denna vecka har jag styrketränat 2 gånger vilket säkerligen kommer påverka vägningen för imorgon blir det styrkepass också. Förra veckan styrketränade jag inte alls och denna vecka 3 pass. Ska ta mina mått imorgon för det måste jag hålla reda på nu när jag ska styrketräna mer. Har saknat det alldeles för mycket och idag har jag klämt på mina biceps hela dagen för armen känns så fit hihi. Det är roligt när man märker skillnad och det blir lite wow-feeling när jag märker att musklerna jobbat och jag känner resultat! Love it.

Imorgon har jag friskvård 60 min innan jobbet, wiho! Börjar inte jobba förran 13.30 och kommer hinna med massor. Styrkepass, powerwalk, städa och en sväng på stan innan jobbet. Hinner jag allt? Mina prioriteringar är iallafall styrkepass och powerwalk. Resten kvittar.

Grymt trött just nu. Klämde in en promenad på drygt 4 km med svärmor idag. Promenaden blev mindre lyckad.. Vi gick vi efter vi ätit grillat och det är ju loads med björkpollen ute just nu. Jag flåsade som aldrig förr haha.. Huvudsaken är att det blev en promenad och det blev det. Kosten däremot var blaj idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar