lördag 28 maj 2011

Busy day

Varit iväg på 2 dop idag. Jävlar vad trött jag är! Åkte hemifrån 11.15, kom hem 18.30.Det blev lite mat och en powernap och sen kom 2 kompisar över. Jag drack ett HALVT glas vin. Det var nära att det skulle bli mer.. Våra 2 vänner var sugna på att gå ut och parta men samvetet tog över när jag smuttade på vinglaset och hejdade mig själv och övergick till ett glas ramlösa. Jag funderade på hur jag skulle må imorgon. Ångest. Ångest som bara den. Min plan var ju att vara nykter till den 3 juni och imorgon ska jag ju träna. Åh tack tack tack att jag hann stoppa mig själv! Ett halvt glas vin får vara ok. Jag har lärt mig min läxa. INTE rubba min planering och sätta MIG själv först. Jag tänkte ju att det var synd om dom för jag inte drack och var tråkigt. Dumt. Nu är jag sjukt trött och ska sussa fint.. Imorgon ska jag köpa min kettlebell för jag hann inte det idag. I´m so excited!

Så nöjd med att jag INTE ätit någon tårta/fika på dopen idag! Höll mig till planen och åt smörgåstårta. På andra dopet bjöds det på grillad mat så det passade mig hur bra som helst. Kunde äta vettig mat och slapp vara hungrig och frestas av fika! Har inte ätit godis/sockeronyttigheter på 10 dagar ;)

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är som stod emot alla frestelser *pepp pepp* =)

    SvaraRadera