tisdag 3 maj 2011

Pressure

Vet inte vad det är för fel på mig men stress och för lite mat = huvudvärk. Idag fick jag huvudvärk på eftermiddagen IGEN. Idag hade jag t.o.m ansträngt mig med att äta rejäl frukost och mellanmål. Trodde det skulle bli bättre.

Till frukost blev det 1 finncrisp med ost, skinka och paprika. Ett kokt ägg och en skål yoghurt. Annars brukar jag äta 1 finncrisp, bara.. Sen hade jag med mig yoghurt till mellanmål på för och eftermiddag. Så just nu taggar jag ner med träningen/pressen. Jag måste lära mig äta ordentlig frukost och mellanmål för att undvika huvudvärken som kommer nu VARJE DAG. Och jag har ätit för många värktabletter så nu kan jag inte ta fler.. Igår gick jag hem från jobbet efter kl 17 redan pga migrän..

Idag slappar jag i soffan efter jobbet och bara mår bra. Huvudvärken dunkar på.. Har ätit paprika och morot med dipp till kvällsmellis. Just nu ska jag bara må bra utan huvudvärk. + Och jag tänker konstant på något gott! Operation sockerfri har börjat..

1 kommentar:

  1. Usch, vad jobbigt! Har haft perioder med huvudvärk också. Att man ska dricka vatten antar jag att du redan hört tusentals gånger. Ta det lugnt och släpp all onödig stress, prioritera maten och ta promenader/träning utefter vad du känner att du och din kropp orkar och vad DU har lust med. Blir det för mycket press kan det lätt gå åt helt fel håll istället. Det vet jag att du redan vet :) Tänk nu på vad du VET att du mår bra av, och gör så! Megakram!

    SvaraRadera