onsdag 4 maj 2011

Jeansshorts!

Jag har aldrig ens gett mig på att köpa jeansshorts.De är för små. Too fat for pants har varit mitt motto.. Men nu har jag upptäckt Ellos som har mer mänskliga storlekar och större än 40/42 som finns i butiker. Mitt senaste köp är dessa jeanshorts! Hur sköna som helst och kostade bara 186 kr med rabatt. Jag ser framemot sommaren nu.. Ååh! Så glad och motiverad just nu! Sen var jag lite stressad över hur jag ska klä mig i London när vi åker den 14:e och där kommer det vara riktig sommarvärme då.. Förra året var det sjukt varmt och jag bråkade om vad jag skulle ha på mig, var inte van med sommarkläder då och trivdes inte alls. Men nu så, shortsen sitter perfekt och jag är redo för värmen i London wiihi!




Och annars då? 3 dagars migrän börjar ge med sig, äntligen. Längtar efter träning.. Idag har jag inte jobbat alls. Sjukanmälde mig och vilade hela förmiddagen, åt lunch och sov lite till men huvudvärken var kvar när jag vaknade men nu mot kvällen har det blivit bättre så imorgon ska jag jobba igen om jag inte har ont. Riktigt drygt är det..

1 kommentar:

  1. sv: Du ser ju inte alls ut att vara för tung för att jogga =)

    SvaraRadera