onsdag 13 april 2011

Tröttast i världen!?

Jag måste vara tröttast i hela världen! Jag vet inte varför! Igår somnade jag efter jobbet. La mig sen kl 23. Hade sovmorgon idag och tänkte gå powerwalk innan frukost men sov till kl 9. Bara stänger av alarmet och somnar om på tre sekunder. MÅSTE iväg och träna så jag får tillbaka min energi annars kommer hela veckan se ut såhär! Ikväll har jag en promenix inplanerad med min vän E och då blir det ju av.

Och vilken sockerkoma jag varit i efter kryssningen, nu blir det kromtabletter och en dag i taget! Har ju 3 stycken 500g påsar godis hemma - min sambo är en gottegris. Det känns som att jag det är stor rosa elefant i rummet bara för att jag vet att det finns hemma. Kroppen känner verkligen av allt godis i helgen och den vill bara ha mer men nu är verkligen det slut på det!

Redan onsdag och snart helg.
Då ska vi på bröllopsmiddag och jag ska jobba övertid. Min plan på bröllopsmiddagen är mineralvatten, inga kolhydrater och ingen sås (vet inte vad för mat det är) och ingen dessert. Nemas problemas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar